Popis
Publikace nabízí souhrn informací z oblasti cestovního ruchu. Důraz je kladen na pochopení cestovního ruchu v širším pohledu hospodářských oborů a v mezinárodním kontextu. Výklad sleduje vývoj poznání od klasické teorie až k novým směrům v daném oboru. Jednou z nových disciplín, které působí na rozvoj cestovního ruchu v regionech, je destinační management a marketing. Metodika zpracování jednotlivých kapitol je vedena snahou o dobrou orientaci čtenáře pomocí strukturovaného textu. Publikace je určena pro výuku základů cestovního ruchu a ekonomiky cestovního ruchu na vyšších odborných školách, bakalářském a magisterském stupni studia, dále pro všechny typy celoživotního vzdělávání pracovníků cestovního ruchu. Druhé vydání.

Parametry

autor marie hesková
vazba brožovaná
jazyk česky
počet stran 200
rok vydání 2015
isbn 978-80-7373-107-6

Výrobce Fortuna

EAN: 9788073731076