Popis
  V roce 1912 si tehdejší k. k. priv. společnost Südbahn-Gesellschaft objednala tendrovou lokomotivu pro provoz těžkých osobních vlaků, která měla nahradit příliš slabé lokomotivy třídy 229. Továrna na lokomotivy společnosti Staats-Eisenbahn-Gesellschaft pak vyvinula přehřátý parní typ třídy 629 jako první tendrovou lokomotivu na světě s tichomořskou sekvencí náprav 2'C1'. První lokomotiva 629 byla dodána společnosti Southern Railway Company v roce 1913 a v následujících dvou letech následovalo dalších 14 lokomotiv v celkem 3 dodávkových sériích. Mimořádně dobré zkušenosti s touto řadou přiměly císařské a královské státní dráhy k nákupu 25 téměř identických lokomotiv až do konce monarchie v roce 1918. Patnáct strojů Südbahn a deset kusů Staatsbahn zůstalo po první světové válce v Rakousku. Patnáct z nich muselo být předáno nově vzniklým ČSD, které je označily 354. 121 až 135.  Specifikace: spojka - Hřídel NEM 362 s kinematikou KKsetrvačník - anopočet hnaných náprav – 3počet náprav s trakčními pneumatikami - 1horní světlo - 2 světlomety digitálně přepínatelnéLED světlomet - anofuknce přídavného světla - anovnitřní osvětlení - ano, LED, digitálně přepínatelné, osvětlení kabinynapájecí systém - 2L - digitálnírozhraní - elektrické rozhraní pro hnací vozidla PluX22digitální dekodér - Plus22typ dekodéru - MS450P22zvuk - anovyrovnávací kondenzátor - ano  Hlavní vlastnosti: kotel s jednoduchou parní kopulí a ejektorem Giesl. volně stojící tratěkovové nárazníkynejjemnější kola s nízkými kolovými obrubamihnací a spojovací tyče z litého kovuv digitálním provozu s přepínatelným osvětlením kabiny řidiče a pohonné jednotky  Dokumentace:návod k obsluze (DE, EN, CZ)registrace a přiřazení funkčních kláves (DE)list náhradních dílů (DE) .

Parametry

distribuce cz

Výrobce Roco

EAN: 9005033700805